// Gadis Semasa ♥



Gadis Semasa


Hello people,

I'm Fatin Mahfuzah . just call me Atin for short , I'm 16 years old . school at SMKKP ♥ I'm Single ♥


and


Le Credits


selection by : Myself
editor by : Eyka Tenazuka

PMR
Thursday, December 22, 2011 | 0 comments
hari nih 22/12/2011 . keputusan pmr telah dimaklumkan .
lps jeh dpt teros menangis dgn terok sekali :'( smbil uh telefon ayah .
menangis-nangis ckp kiterr dpt 2A6B . sbb kecewa . target ta dicapai :(
tp slh kiterr jugakk sbb main-2 , mls belajar . then ayah ckp tapew-2 .
cube lg , baru pmr kan . spm still ade lg . lps nih belajar betol-2 okayy .
NO INTERNET . haha yg  uh kiterr na tergelak . ayah ta mara tp sebalik nyerr bg semangat :)
balik uma ta bnti menangis lg . teros masok bilekk , tuka baju then tido balik . mak masok bilek bg nasihat , pujok , sbb kiterr ta makan lnsong pg tadi . mak ckp spm ade lg kan . okayy mak :) then abg ipar kiterr pulak bersuare , result pmr uh bkn gune masok universiti pun . spm ade lg kan . then family kumpul kat ruang makan . nasihat kiterr , pas uh berbincang psl aliran ape yg kiterr na amek nty . kakak-2 kiterr terang satu persatu psl aliran-2 yg ade . ye lha kan mase depan kiterr jugak . then ayah cadang kan amek sains tulen . mase depan cerah . bnyak kerjaye :) tp kene belajar betoll-2 , yess father , i get it :) sebelum tuh tga pening na pilih sn+teknikal keh sains tulen . then kiterr amek cadangan ayah :) after thiss na belajar betol-2 , ta na main-2 . cukop lha dgn keputusan pmr nih .

for my friend , tahniah jyha , isyah , ieka , zaty , ninie dpt 8A . tahniah jugak kengkawan yg lain yg dpt 8A n 7A1B :) act mase korang dpt result aku nangis jap sbb tande gmbire akuu buat korang yg berjaye :)
soryy tetibe aku ilang n tinggal an korang kat sek td . sory kayy . tengss korang sanggup keja aku n dpt kan aku walupun aku da masok kete n pujok akuu , bagi semangat kat akuu . aku hargai sesangat .
korang lha kawan yg terbaikk . sayang korang dunie dan akhirat :)

tengss buat family , kengkawan , sepupu , sume lha yg bg aku semangat .
termasok ibu someone yg kiterr selalu pnggil die cik  :)
yg kiterr anggap cm ibu kiterr sndiri , selalu meluah kt die n die pun bg nasihat .
tengss a lot everybody :) btw kiterr ttp bersyukur dgn keputusan yg kiterr dpt <3


Older Post | Newer Post