// Gadis Semasa ♥



Gadis Semasa


Hello people,

I'm Fatin Mahfuzah . just call me Atin for short , I'm 16 years old . school at SMKKP ♥ I'm Single ♥


and


Le Credits


selection by : Myself
editor by : Eyka Tenazuka

ingat kan sudah berakhir .
Wednesday, December 28, 2011 | 0 comments
aku da buat keputusan . da lame kan . dan keputusan tuh pun da terjadi .
aku lps kan sbb tok kebaikan masing-2 dan bkn itu ke yg kau ingin kan selame nih .
aku ingat lps nih aku da ta menangis bagai , kecewa keh , tp still ade rupe nyerr . aku ingat da berakhir .
ape motif sume membe-2 kau tuh ? ari tuh da sorang buat aku saket ati , nih lg sorang pulak .
chat bagai nan akuu , buat aku nangis . mesti puas kan hati dorang uh . aku harap sgt membe kau uh da ta ganggu aku . kate-2 dorang amat mnyakit kan hati aku . aku rase kan kat mate dorang , memang selame nih yg terjadi slh aku , aku yg curang , aku yg buat kau sedih dan kau ta bahagia nan akuu . padahal DORANG TA TAHU CITE YG SEBENAR ! what happen ? na aku cite kat dorang sume nyerr , dr A smpai Z.
baru puas hati haa ! baru bolee tutup mulut korang ! buat korang diam ! please , aku na mule idop baru , aku da ade azam baru , ta na berkapel bagai , aku na study .


Older Post | Newer Post