// Gadis Semasa ♥



Gadis Semasa


Hello people,

I'm Fatin Mahfuzah . just call me Atin for short , I'm 16 years old . school at SMKKP ♥ I'm Single ♥


and


Le Credits


selection by : Myself
editor by : Eyka Tenazuka

biar kan ia berlalu ~
Sunday, December 18, 2011 | 0 comments
hari ni , merupakan hari bersejarah ,
ape die ? bia aku jeh yg tahu , betape sedih , betapa ssh tok melepas kan nyerr ,
tapi itu lha keputusan aku . na sedih pun ta gune walupun masih sayang :)

tok melayan perasaan , aku bace novel yg bertajuk SEMARAK CINTA ,
sambil dnga lagu ombak rindu , berulang kali dnga tnpe jemu smpai sekarang :)
air mate menitis , bercurah-curah , wah ! ghaa gitu ,

hurmm , smpai sekarang ta makan ,
perut terase pedih but ttp ta na makan ,
tatew selere lansung , da na badan na panas nih ,
na demam ,

mulai sekarang aku kene belajar berdikari ,
membiase kan diri hidup tnpe org yg kitee anggap teman istimewa ,
yg da teman kite selame setahun lebih , n sekarang kene biase kan hidup tnpe org yg kitee anggap teman istimewa ,

biar lha ia berlalu ,
biar ia jd kenangan terindah dlm hidup aku , memori dan ingatan aku .
bia lha ia berlalu pergi ,
walupun buat mase nih , sedih , kecewa susa na ilang .
tp aku percaye ta lame nty , kecewa n sedih akan ilang dan terubat :)




Older Post | Newer Post